Berdasarkan maklum balas, buat penambahbaikan penyataan masalah, tujuan,objektif kajian
TAJUK:
INTEGRASI PERMAINAN DADU AJAIB BERSAMA SOALAN INTERAKTIF DALAM MATAPELAJARAN PERDAGANGAN
PERNYATAAN MASALAH
1. Pelajar sukar untuk mengingati fakta-fakta dan istilah-istilah yang terdapat dalam subjek
Perdagangan.
2. Pelajar kurang berminat dengan subjek Perdagangan kerana terdapat banyak fakta yang
perlu diingat dan difahami.
3. Penggunaan kaedah yang sama setiap kali mengajar membuatkan pelajar bosan.
Perdagangan.
2. Pelajar kurang berminat dengan subjek Perdagangan kerana terdapat banyak fakta yang
perlu diingat dan difahami.
3. Penggunaan kaedah yang sama setiap kali mengajar membuatkan pelajar bosan.
OBJEKTIF KAJIAN
1. Dapat meningkatkan daya ingatan pelajar terhadap matapelajaran Perdagangan.
2. Dapat meningkatkan minat pelajar untuk mempelajari subjek Perdagangan dengan menggunakan kaedah permainan dadu dan soalan interaktif.
2. Dapat meningkatkan minat pelajar untuk mempelajari subjek Perdagangan dengan menggunakan kaedah permainan dadu dan soalan interaktif.
TUJUAN
Meningkatkan ingatan dan minat para pelajar dalam matapelajaran Perdagangan melalui kaedah Permainan Dadu Ajaib bersama Soalan Interaktif
Disediakan oleh:
Nazratul Hanim, Siti Amirah & Sahirah
Disediakan oleh:
Nazratul Hanim, Siti Amirah & Sahirah
No comments:
Post a Comment